Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Velice smíšené pocity vyvolala nejnovější módní kampaň značky Marc Jacobs s Bellou Hadid (27) v hlavní roli. Topmodelka se nedávno po nucené zdravotní pauze, kdy se měsíce léčila z následků prodělané boreliózy, vrátila do pracovního procesu. Už dříve velmi štíhlá Bella během léčby ještě několik kilogramů shodila, což bylo zřejmé i na posledních fotkách ke zmiňované kampani, v níž se Hadid proměnila v robota.

Futuristicky pojatá kampaň na letošní podzim nese název Heaven (nebe) a i to je mnohým trnem v oku. Způsob pojetí mnozí vidí spíš jako peklo, jak se shodují v komentářích. Jiným zase uniká smysl kampaně, jelikož Hadid se na ‚módních‘ snímcích objevuje jen s minimem oblečení. Najde se ovšem i zástup těch, kterým se inovativní přístup tvůrců kampaně zamlouvá, ale jsou spíše v menšině.

„Bože, na její žebra můžete hrát jako na xylofon,“ děsí se jeden čtenář a další podotýká: „Prosím, přestaňte adorovat poruchy příjmu potravy.“

„OK, to sedí, ona má tolik plastik, že už je prakticky robot. Prosím, vraťte nám reálné modelky," zní jiný požadavek. „Tohle nejsou dobré fotky. Velmi unavené a zastaralé, tohle už tady bylo. A bylo to udělané lépe,“ míní další.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám