Hlavní obsah
Článek

Modelka Heidi Klum (50) sice dělá reklamu na vlasovou kosmetiku, ale podle jiného klienta má hodnotnější nohy. Proto ji poslal do pojišťovny, aby jí krásné nožky pojistili pro případ, že o ně přijde, či si je jakkoli zraní. Němka dostane v případě jakéhokoli poškození dolních končetin v přepočtu 35 miliónů korun.

Jenže ne obě nohy mají stejnou hodnotu. Inspektoři z pojišťovny při prohlížení našli na jedné starou jizvu. „Já jsem si je osobně pojistit nechtěla, ale jeden z mých klientů na tom trval. Byla jsem v Londýně a musela jít na to místo, kde mi nohy prohlédli. Podívali se na ně, mám na jedné noze jizvu, jak jsem spadla na sklo, takže levá noha není tak cenná jako ta pravá,“ práskla na sebe Heidi.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám