Článek
Lindsay Lohan (38) si v nové reklamě pro značku Old Navy zkouší roli cvičitelky z osmdesátek. V upnutém rudém sportovním setu vykopává nohy do vzduchu a předvádí svou ohebnost. Vedle ní do rytmu posiluje žlutě oděný Dylan Efron, mladší a zatím nepříliš provařený bratr Zaca.
Půlminutová reklama si přitom ze sebe otevřeně dělá legraci. Značka Old Navy doplnila video titulkem „Nejlepší značka funkčního oblečení, o které jste nikdy neslyšeli (ale Lindsay Lohan ano).“ Novou kolekci s názvem StudioSmooth komentují i slovy: „Nové funkční oblečení je tak elegantní a šik, že pocení v něm vypadá jako módní záležitost.“
Old Navy se do větší kampaně na sportovní oblečení pustilo poprvé po víc než deseti letech. Reklamu pro ně natočil módní fotograf Ethan James Green a jako inspirace mu posloužila aerobiková videa z 80. let. Podívejte se sami, jak se krátká retro reklama povedla.
Nová kolekce vznikala tři roky a je dostupná všem, ceny se pohybují od deseti do padesáti dolarů (zhruba 220 - 1100 korun). V krátké reklamě si kromě Lindsay a Dylana zacvičily také známá španělská herečka Charo (74) a americká influencerka Quenlin Blackwell (24).
Lindsay, která poslední rok překvapuje svěžím vzhledem, nedávno prozradila, že si je vědoma konverzace, kterou internet vede o její měnící se tváři. Ve článku pro časopis Elle se vyjádřila k fámám, že za kosmetické zákroky utratila až 300 tisíc dolarů, tedy v přepočtu 7,3 milionu korun. Podle Lindsay je to naprosto mimo mísu. V rozhovoru uvedla, že její přístup ke kráse je založen hlavně na wellness a péči o pleť, ne na sériích chirurgických zákroků.