Článek
Barbadoská popová bohyně Rihanna (36) válí na všech frontách. Nejen, že je nejpopulárnější zpěvačkou, které v současnosti může konkurovat nejspíš jen Lady Gaga (38), ale úspěšné je i všechno, na co mladá exotická kráska „sáhne“. Tentokrát se jí povedlo účinkovat v reklamě pro Armani Jeans, která byla následně vyhlášena nejvíce sexy reklamou roku 2011.
Rihanna se v černobílém videu v podzemních garážích převléká v autě do slušivých džín od Armaniho a koženého křiváku. Kameraman si přitom dokázal zkušeně pohrát se záběry a decentním osvětlením jejího těla jen ve spodním prádle.
Nejvíce sexy reklamy roku 2011 vyhlašoval magazín Advertising Age. Jako druhá se umístila Miranda Kerr (28) se svými perfektními křivkami, které odhalila v plavkách a spodním prádle Victoria‘s Secret a třetí skončila Kate Moss (50) v kampani pro italskou značku Liu Jo, kde leží na kožešině nahoře bez jen v upnutých džínách.