Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Pro letošní letní sezónu se podařilo módnímu gigantu H&M přemluvit ke spolupráci celebritu první kategorie. Jejich tváří se stala Beyoncé (42), která na sebe během focení neoblékla pouze šortky a topy, ale také bikiny, v nichž dokonale vynikly její bezchybné křivky. Pokochat se jimi ve fotogalerii můžete i vy...

Zpěvačka, která právě rozjíždí své čtvrté koncertní turné s názvem Mrs. Carter World Tour, se ukáže nejen na billboardech a v prodejnách, ale rovněž v televizní reklamě. Kampaň je navíc umně propojená právě s jejím turné, kterému tak dělá slušné promo. Beyoncé má zkrátka obchodního ducha, a ne nadarmo se o ní a jejím manželovi Jay-Z říká, že umí využít každé příležitosti vedoucí k vydělání dalších peněz.

Zpěvačka má již za sebou první koncert v srbském Bělehradě. Celkem by jich po Evropě měla absolvovat 35. V Severní Americe 29 a ještě jeden v Jižní Americe.

Na billboardech přitom bude stát: „Beyoncé jako paní Carter pro H&M". Celá kampaň, která ženám klade na mysl, ať jsou silné, smyslné, mateřské, flirtující, zábavné, ale i zranitelné, startuje od května.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám