Hlavní obsah
Článek

Seznamka Naked Attraction, ve které se lidé seznamují nazí a teprve poté jdou na „oblečené“, rande vzbudila obrovský rozruch mezi diváky i lidmi na sociálních sítích, kteří hojně komentují účastníky této seznamovací reality show.

Česko-slovenská verze láká diváky rozhodně víc než zahraniční verze, které televize také vysílá. V komentářích lidé často označují tento typ pořadu za obrovský bizár, který u nás nemá obdoby a nechápou, kdo se do takového seznamky vůbec může přihlásit.

Žádné „dno společnosti“ ale nahou seznamku nesleduje, opak je pravdou! „Navzdory některým komentářům o zábavě pro dno společnosti se ukázalo, že Naked sledují lidé vzdělaní a s nadstandardní životní úrovní,“ přibližuje socioekonomické složení publika programový ředitel Óčka Alexandr Guha.

Mezi diváky ve věku 25+ má 23 % vysokoškolské vzdělání, což je o 70 % více než u televizního vysílání obecně. 24 % diváků pak pochází ze socioekonomické třídy AB, tedy z domácností s vyššími příjmy a vzděláním, což je o polovinu více než u běžného televizního publika.

Pořad nabídl v prvních pěti epizodách nejen odvážné vizuální momenty, ale i silné lidské příběhy. Mezi nejvýraznější patří například Mirka, která po životní ztrátě našla v řezníkovi Martinovi novou naději, nebo odvážný Matěj, který se vrátil do show a spojil romantiku s BDSM experimentem.

Gay epizoda pro změnu přinesla otevřený pohled na seznamování mezi muži, přičemž výsledný pár spolu zůstává i půl roku po natáčení.

Navzdory častým komentářům o bizáru, činí průměrná sledovanost každého premiérového dílu 122 000 diváků ve věku 18–69 let, což odpovídá 8,09% podílu na sledovanosti v daném čase. I díky tomu už Óčko chystá další sérii pořadu, kde se naháči mohou v netradiční seznamce pokusit najít svou životní lásku či parťáka. „Příští rok je v plánu dalších deset dílů,“ slibuje stanice.

5
fotek

Další články

Načítám