Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Meghan (42) nedávno po roce příprav své firmy začala propagovat její první výrobek - jahodový džem. Jen o pár dní později však s reklamou na jahodovou pomazánku přišel i Buckinghamský palác. Lidé mají pocit, že to určitě nemůže být náhoda.

Že by se válka mezi Harrym, Meghan a Bitánií přesunula do kuchyně? V posledních dnech to vypadá, jako by se Anglie a Amerika přetahovaly o to, který jahodový džem je nejlepší. Vévodkyně nedávno slavnostně poslala do světa prvních padesát sklenic toho svého, s etiketou značky American Riviera Orchard. Dle dostupných zdrojů na přípravě firmy, která má vyrábět i jiné potraviny a dále prodávat třeba ubrusy a nádobí, pracovala velmi dlouho.

Své první vlaštovky v podobě sklenic s džemem v současné době propaguje skrz sociální sítě svých vlivných přátel, kteří se s ním fotí. Lidé se ale do Meghan pustili kvůli tomu, že etiketa neobsahuje v podstatě žádné informace o výrobku a ještě se odlupuje ze sklenice.

Naproti tomu obchod Buckinghamského paláce funguje už velmi dlouho a na Instagramu má téměř 600 tisíc sledujících. Na jeho vymazlených stránkách se pravidelně objevují reklamy na výrobky, po jejichž zakoupení si lidé mohou připadat téměř jako součást britské královské rodiny. A co se v něm prodává? Nádobí, utěrky nebo třeba jahodový džem. A právě na ten se objevila reklama skutečně jen pár dní poté, co Meghan začala rozesílat ten svůj.

„Počkejte, to palác právě jemně trollil slečnu Montecito?“ ptá se v komentářích pod fotkou jeden ze sledujících a odkazuje na současné bydliště Meghan a Harryho. „Impérium vrací úder. Promiňte, někdo s tím musel přijít,“ přidává se další. „Buckinghamský palác vyhrává nad Montecitem každý den,“ komentuje jiný sledující. Někteří se ovšem zastávají i druhé strany. „To je velmi malicherné, staví to královskou rodinu do moc špatného světla. Princ Harry a jeho rodina musejí být opravdu rádi, že už tam nejsou.“

Dá se očekávat, že se další komentáře objeví poté, co výrobky od Meghan budou moci ochutnat nebo vyzkoušet obyčejní lidé. Zatím ale její stránka na Instagramu i web stále zejí prázdnotou.

Reklama

Další články

Načítám