Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Elizabeth Hurley (58) se v posledních letech chlubí dvěma záležitostmi. Stále skvěle vypadajícím tělem a také synem, který jako by jí z oka vypadl. Model Damian teď překvapil režijním debutem, do kterého svou mámu obsadil a rovnou ji nechal sexuálně laškovat s jinou herečkou.

Film Strictly Confidential je příběhem mladé ženy, která se snaží odhalit okolnosti sebevraždy své přítelkyně. Vrací se na exotický karibský ostrov, kde k události došlo, a společně s přáteli přísahá, že přijde na to, co se stalo. Damian Hurley, který je synem nestárnoucí Liz a zesnulého obchodníka Steva Binga, prozradil, že mu matka už před lety slíbila, že si zahraje v jeho prvním filmu, a teď všeho nechala, aby slib mohla dodržet.

„Byla radost přijít do práce a řešit každodenní záležitosti společně s ní. Na natočení celého filmu jsme měli jen 18 dní, takže naše telepatie je podobná té, co mezi sebou mají dvojčata, byla po celou dobu neocenitelná,“ řekl Damian magazínu People.

Vzhledem k umístění celého příběhu bylo jasné, že nepůjde jen o detektivku, ale roli budou hrát i křivky všech pohledných herců a hlavně hereček, Liz Hurley samozřejmě nevyjímaje. A nejen to. Modelka si střihne také žhavou milostnou scénu s herečkou Pear Chiravarou. A určitě i na přání režiséra do toho dala všechno. Lidem ale skutečnost, že erotickou scénu natáčel právě Damian, příliš nesedí.

„Natáčet svou matku při takových scénách, to je nevhodné a děsivé“ nebo „Je na tom něco dost děsivého. Většina mužů by se cítila trapně, kdyby viděli své matky bez oblečení“, to jsou jen některé komentáře čtenářů magazínu Daily Mail. Ve stejném duchu jsou jich další desítky, včetně tvrzení, že vztah Liz a jejího syna je zřejmě hodně blízký. „Ten vztah s jejím synem je zvláštní“ nebo „Na těch dvou bylo vždy něco strašidelného, matka a syn nebo ne…“, píší lidé.

Taková pozornost je ovšem každopádně dobrou reklamou pro snímek, na který se lidé budou moci na jedné z platforem podívat už v dubnu.