Článek
Když vy, tak my taky. Tímto heslem jako by se před Vánoci řídili Meghan (44) a Harry (41). Zatímco Kate (43) a William (43) potěšili příznivce vánoční pohlednicí, Meghan a Harry svou novinku zveřejnili jen o den později. A moc lidí nechápe její účel.
Přestože Meghan a Harry před několika lety odešli z Anglie a vzdali se tak i svých oficiálních povinností, rozhodli se dál konat dobro a zaměřují se na charitu. Neblaze prosluli třeba svou návštěvou v oblastech Los Angeles postižených požáry, Meghan příliš ovací nesklidila ani za pytel s oblečením, který donesla na pomoc mladým dívkám, které přišly po požárech o domov. Naposledy se rodina stala terčem výsměchu, když během díkůvzdání připravovala jídlo pro lidi v nouzi v organizaci Our Big Kitchen Los Angeles a nechala se u své dobrovolnické práce zblízka natáčet.
Heslem nadace Meghan a Harryho je ovšem „Ukažte se, konejte dobro“, a tak je jasné, že i jejich přispění k tomu, aby svět byl lepším místem, musí být vidět. Pár se teď předvedl i v dokonce dvouminutovém sestřihu s názvem Krásné svátky, který obsahuje všechno, o co se Harry s Meghan dosud zasloužili. Video je ke zhlédnutí právě na webových stránkách nadace a hlavní roli v něm hrají právě Meghan a Harry. Letos se charita zasazuje o bezpečnější digitální prostor a zodpovědný rozvoj umělé inteligence a také například dle svých stránek podporuje děti postižené konfliktem v Gaze a na Ukrajině.
Dosud se ovšem organizace jmenovala Nadace Archewell, teď mění název na Archewell Philanthropies. Dle páru změna znamená „rozšíření jejich poslání“. „Tato další kapitola umožňuje princi Harrymu a Meghan, vévodovi a vévodkyni ze Sussexu, rozšířit své globální filantropické úsilí jako rodině, se smysluplným dosahem a maximálním dopadem, založené na stejných hodnotách, partnerství a jejich závazku ukázat se a konat dobro,“ uvedl mluvčí páru.
„Archewell Philanthropies? Zní to jako lékárna. Opravdu se zbláznili. Promiňte, ještě víc se zbláznili,“ řekl o změně názvu královský komentátor Phil Dampier. A ani další lidé příliš nechápou, proč se jméno nadace muselo změnit, zvlášť poté, co už v minulosti Meghan například změnila jméno své vlastní firmy prodávající marmelády.
„To mě rozesmálo. Příští týden Meghan a Harry oznámí, že Harry bude známý jako Henry. Týden poté oznámí, že bude Meghan známá jako Rachel,“ nebo „Přejmenování subjektu nezmění vnímání subjektu veřejností jako dojné krávy. Skutečnost, že všechny své finanční prostředky získali pouze od šesti dárců, by měla všechny varovat,“ či „Co se v té nadaci asi stalo, že je lepší ji přejmenovat? To asi nebude jen tak,“ míní čtenáři Daily Mailu, kteří mají pocit, že pokud už Meghan a Harry přejí krásné svátky, měli se zaměřit hlavně na zlepšení vztahů ve svých vlastních rodinách.





