Článek
V poslední době klesají ANO preference, a tak je nutné řádně přitopit pod kotlem. Podzimní volby jsou tu cobydup, a tak Alena Schillerová vyrazila do boje! Po vzoru svého šéfa Andreje Babiše se snaží cílit i na mladé voliče, a tak vyrazila na brněnský majáles, kde navštívila tatérský salonek.
A neodešla s prázdnou! Na ruku si nechala vytetovat lva. „A jaký suvenýr z majálesu máte vy?“ pochlubila se na sociální síti Schillerová, která se zvěčnila i se svým pokérovaným tatérem. Lavina reakcí na sebe nenechala dlouho čekat.
Politička se dočkala posměchu i pochval. Nechyběly dotazy, zda se tetování platilo ze státního rozpočtu či proč si raději nenechala vytetovat logo francouzské automobilky s kosočtvercem ve znaku, další se pohoršovali nad tím, že Schillerová dle nich „hanobí státní symboly“ a je směšná. Došlo i na pozastavení nad tím, co všechno jsou politici ochotni udělat pro to, aby získali naše hlasy.
A někteří lidé ani nevěřili, že je kérka pravá, což musel potvrdit až samotný tatér Benjamin. „Vůbec to neznamená, že bych podporoval nějaký politický postoje, nebylo to nic domluveného, přišla random, že chce kérku, tak jsem jí kérku udělal, pro mě je klient jako klient, kdybych měl tetovat lidi jenom podle toho, že nesouhlasím s jejich názory nebo politickými postoji, tak bych nejspíš nemohl tetovat nikoho, přišlo nám to spíš vtipný, že člověk jako ona si chce nechat udělat kérku od člověka jako jsem já, zvlášť českýho lva, neblázněte a mějte hezký den,“ nechal se slyšet pobavený tatér.
Schillerová ale našla i zastání, skalní fanoušci psali, že je fakt „hustá“, „bombastická“, „frajerka“ a že její tetování je „prostě pecka“. Schillerová se snaží být čím dál kreativnější, není tomu tak dávno, co skotačila v převleku za hranolku, což vzbudilo posměch.
@aschillerka YOLO🤪 a jaký suvenýr z majálesu máte vy? @benjaminstattoo @Die Hard Prague 💈 @majales.official #tattoo #majales #tattoos #virał #schillerka #sorryjako #follow #share #likе #fyp
♬ původní zvuk - Alena Schillerová
Záběry na hranolku Schillerovou se ale raketově šířily na sociálních sítích a i negativní reklama je reklama. Otázkou je, zda si na to voliči u volebních uren vzpomenou a nebudou řešit palčivější předvolební témata.
A mladé lidi, na které Schillerová sází, její kérka nejspíš nepřesvědčí, ostatně řada z nich má profil Schillerové na sociální síti spíše jako své guilty pleasure, tedy jakési provinilé potěšení, za které se trochu stydí.