Článek
Kim Kardashian, zakladatelka známé značky Skims, posunula hranice spodního prádla zase o kus dál. Nová kolekce s názvem The Ultimate Bush (ve volném překladu třeba Dokonalý porost nebo Ultimátní křoví) nabízí tanga s umělým ochlupením. A lidé si nejsou jistí, jestli jde o módní revoluci, nebo o bizarnost za hranou.
Čtyřiačtyřicetiletá Kim představila produkt Faux Hair Micro String Thong, tedy mikro tanga s umělými chloupky, ve dvanácti odstínech. Kousek vyjde na 859 korun a podle webu Skims si lze vybrat rovné či kudrnaté syntetické vlákno, které má napodobovat přirozený vzhled pubického ochlupení.
Na sítě značka zveřejnila retro video a snímky inspirované televizní soutěží ze 70. let s názvem Does the Carpet Match the Drapes? (v překladu Hodí se koberec k záclonám?). Skims k příspěvku přidali popisek: „Díky našim odvážným novým kalhotkám si můžete vybrat, jakou barvu má mít váš koberec.“
Just Dropped: The Ultimate Bush. pic.twitter.com/KCElt4DB4m
— SKIMS (@skims) October 14, 2025
Sítě okamžitě zaplavily reakce. „To je doslova šílené. Kdo tohle koupí?,“ napsal jeden sledující. „Musela jsem si ověřit, že není apríl,“ přidala se další. „Kim, jsi v pořádku?“ zaznělo v komentářích několikrát. Jeden z uživatelů pak shrnul pocity většiny: „Proboha proč?“ Našly se i ženy, které hlásaly, že si raději nechají během dvou dnů vyrašit vlastní, než nosit na spodním prádle umělé chlupy.
Kim Kardashian’s SKIMS drops new underwear collection featuring faux hair:
— Pop Base (@PopBase) October 14, 2025
“The Ultimate Bush” pic.twitter.com/qRY8zmdoTS
Načasování kampaně se navíc potkalo s nedávno odvysílaným Netflix seriálem Monstrum, který připomíná činy nechvalně proslulého vraha a vykradače hrobů Eda Geina. Ten si z lidských ostatků vyráběl lampy, židle i masky a kostýmy, které sám nosil. Převlékání za ženu v jeho pojetí získalo zcela jiný význam a nový produkt Skims ho nejednomu divákovi připomněl. „Tfuj. Hraješ si na Eda Geina, Kim? Měl by z tebe radost,“ vzkazují znechucení lidé.
Značka Skims si na podobných virálních nápadech zakládá. Značka už uvedla polstrované kalhotky pro větší pozadí a slavné bradavkové podprsenky s vestavěnými výstupky nebo piercingy, které způsobily rozruch i rekordní prodeje. Naposledy to byla obličejová maska, které se vysmál třeba i Anthony Hopkins.
Odpověď na otázku, zda jde tentokrát o žert, nebo o budoucí trend, je bohužel jasná. Po jediném dni od uvedení je totiž kolekce už vyprodaná. Takže, pánové, dávejte pozor, protože odteď se věci mohou zdát jiné, než ve skutečnosti jsou.