Hlavní obsah
Článek

Heidi Klum (52) už dávno oslavila padesátku, stále ale při každé příležitosti ráda ukazuje své tělo. A teď se stala tváří letní kampaně na plavky, která se ovšem nesetkala jen s pozitivním přijetím. Tělo modelky na snímcích totiž vypadá značně upravené.

Veteránka Victoria’s Secret Heidi Klum si bere za své rčení, že věk je jen číslo. Na společenské akce si obléká sexy modely, ráda se ukáže i v plavkách, a občas dokonce nahá. Teď se jí podařilo dojednat i pěkný a velký kšeft. Po devětadvacetileté supermodelce Kendall Jenner se Heidi stala tváří letní kampaně na plavky známé italské značky. Kampaň ohlásila v den svých dvaapadesátých narozenin a pomyslně tak vytřela zrak třeba i Donaldu Trumpovi, který před deseti lety řekl, že Heidi už není číslo 10, tedy superkočka.

Heidi v kampani pózuje v několika různých plavkách, u luxusní vily a bazénu a vytváří iluzi dokonalosti. A zatímco mnoho lidí z těchto snímků „jde do kolen“ a vzývají Heidi jako svou bohyni, na druhé straně barikády se najde spousta těch, kteří mají pocit, že takové množství retuše, které bylo použito na tyto snímky, už je dost za hranou.

„Filtrované, rozmazané, upravené Photoshopem. Nic už není skutečné,“ „Vypadá skvěle, ale fotky vypadají hodně retušované,“ nebo „Líbí se mi, jak na jedné fotce vystínovali břišní svaly a na ostatní zapomněli,“ míní čtenáři Page Six. „Na jedné fotce jí retuší vymazali kolena!“ či „Můžeme teď vidět neupravené fotky?“ případně „Silný vyhlazovací filtr Photoshopu na všech fotkách,“ přidávají se i čtenáři Daily Mailu.

Faktem je, že v současné době, kdy se mnoho lidí snaží o to, aby ženy milovaly svá těla taková, jaká jsou, a nehnaly se za vyumělkovanými modelkami na stránkách magazínů, je taková retuš něčím, co jde proti společenskému trendu. Otázkou ale je, jestli by Heidi s naprosto neupravenými fotkami měla stejný úspěch, nebo by se stala další průkopnicí oslavovanou jen menší skupinou žen.

3
fotky

Další články

Načítám