Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Se skvělým nápadem obsadit do kampaně maminku s dcerou přišla italská značka spodního prádla. Volba padla na nestárnoucí Heidi Klum (50) a její osmnáctiletou dceru Leni, která v modelingu začíná pěkně vystrkovat drápky. Jak se můžete přesvědčit v naší galerii, nikoho by asi nenapadlo, že krásky na snímcích dělí tři dekády, jelikož vypadají obě naprosto senzačně.

Heidi tak opět dokazuje, že věk je jen číslo a rok před padesátkou si s přehledem může troufnout na kampaně v podobném duchu. Zatímco Heidi předvádí pouze černou soupravu s bílou krajkou, její dcera se objevila ve světlé a tmavé verzi prádla. Značka přitom začínající modelce nevybrala nic provokativního, a tak kampaň, již měl v režijní taktovce Thomas Hayo a která vznikla v Los Angeles, působí velice vkusně.

Leni, jejímž biologickým otcem je Flavio Briatore, ale již v útlém věku si ji adoptoval zpěvák Seal, s nímž si Klum začala ještě během těhotenství s Leni, nedávno oslnila na nové obálce časopisu Hunger, stejně jako v německé verzi magazínů Vogue a Glamour.

Minulý měsíc se rovněž blýskla na týdnu módy v Miláně. I díky sexy obsahu, který ráda sdílí na sociálních sítích, se již pyšní 1,5 miliony sledujících na Instagramu.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám