Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Těšila se, že půjdou na slavnostní premiéru filmu Krása na prodej, který o ní natočila režisérka Šárka Maixnerová, spolu s manželem. Nakonec se kvůli pandemii premiéra nekonala, dokument o životě legendy českého modelingu Miladě Karasové byl pouze před televizním uvedením představen médiím na tiskové konferenci. A Milada tam chyběla, protože jen pár dní předtím její muž Michal Dujka nečekaně v sedmašedesáti letech skonal.

V dokumentu, o němž jsme si povídali s jeho autorkou, která je známá spíš kontroverznějšími počiny, jako je její série Infiltrace pro Českou televizi, bude mít Milada alespoň na manžela památku, protože ji částí natáčení provázel. "Není to žádné klouzání po povrchu, i když jsem si to původně myslela. Holky a kluci z tohoto dokumentu, ale hlavně Milada Karasová, mě z toho hodně rychle vyvedli," míní Šárka.

"Všechny vedlejší aktivity těch účastníků mne přivedly k tomu, že krása se dá použít i ke strašně dobrým a hodnotným věcem. Překvapilo mě i to, že všechny modelky, se kterými jsme natáčeli, jsou neskutečně chytré a vzdělané, minimálně jazykově, holky. Natáčení mě těšilo, byla jsem s nimi ráda," dodala.

Dokument vznikal částečně v období lockdownu, což nebylo jednoduché, přesto se podařilo točit i v zahraničí. "V době lockdownu jsme jeli za Evou Herzigovou (51) na speciální povolení, které v té době Itálie vydávala. A měli jsme štěstí v neštěstí, že jsme s ní mohli točit kvůli tomu, neříkám schválně díky, že měla covid a byla těsně po karanténě, takže ještě neodjela za vlastní prací, jinak bychom ji zřejmě vůbec nedohnali," vyprávěla režisérka, kterou na cestách za staršími i mladšími známými modelkami Milada, a právě leckdy i její manžel, doprovázeli.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám