Hlavní obsah
Článek

Každý rok v listopadu si muži po celém světě nechají narůst knír, aby tak pomohli k získání finančních prostředků a k informovanosti o nejzávažnějších zdravotních problémech mužů. K akci s názvem Movember se připojují i hollywoodské hvězdy, jako je například Brad Pitt (60), George Clooney (62), James Franco, Justin Timberlake nebo Kevin Costner.

Kampaň si klade za cíl šířit povědomí v boji proti rakovině prostaty a knír je jejím symbolem. Symbolika spočívá v názvu kampaně, která se skládá ze slangového slova „mo“ jako „moustache“ - knír a „november“ - listopad, kdy se akce koná.

Účastníci tohoto projektu si během celého měsíce pěstují své kníry a šíří takto efektivně informovanost o závažnosti této choroby a upozorní na důležitost prevence. Zároveň s tím se vybírají prostředky na podporu globálního výzkumu rakoviny prostaty. Tento významný projekt podporuje mnoho světových, ale i českých celebrit.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám