Hlavní obsah
Adam Chromý
Článek

Když se vnadná celebrita stane tváří kosmetické značky, výsledek může být poněkud kontraproduktivní. V případě Nicki Minaj (41) jsou totiž její ňadra podstatně zajímavější než obličej.

Extravagantní umělkyně je v hudebním šoubyznysu známá bujným poprsím, velkoformátovou zadnicí a také pestrým líčením jako z maškarního plesu. V kampani ale Nicki Minaj překvapivě od své záliby v kýčovitosti opustila. I když má v oblibě výrazné barvy ve stylu Barbie, propaguje rtěnku tělového odstínu, která na tváři působí zcela nenápadně.

Na barvě dekorativní kosmetiky ale vůbec nezáleží. Kampaň s Nicki Minaj se totiž dost minula účinkem. Veškerou pozornost totiž na sebe strhávají zpěvaččina prsa. Takovou podívanou totiž nenabízejí ani katalogy od Victoria´s Secret, v nichž se útlé modelky snaží push-up podprsenkami ze svých jedniček udělat dvojky. Nicki žádnou takovou vymoženost nepotřebuje.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám