Hlavní obsah
Článek

Popová královna se ještě zdaleka nechystá ukončit svou hudební kariéru a dokazuje, že má stále co ukázat. V reklamní kampani Madonna (56) předvedla, že i po padesátce může být proklatě sexy.

Provokativní selfie, na nichž se popová provokatérka stylizovala do rebelky, jíž byla už před 30 lety, vzbuzovaly spíše posměch, ale když Madonna oblékla nejnovější kolekci značky Versace a zapózovala fotografovi, výrazně omládla. Velkou zásluhu na jejích černobílých promo snímcích má pochopitelně grafické oddělení, ale vzhledem k jejímu věku jde o velmi povedené fotky.

„Madonna je jednou z našich ikon. Jsem nesmírně šťastná, že jsem získala svoji dobrou kamarádku a jednu z nejvlivnějších osob světového šoubyznysu pro svou novou kolekci,“ řekla o spolupráci s popovou divou návrhářka Donatella Versace, která je o pouhé tři roky starší než její zralá modelka, ale kvůli nepovedeným plastikám vypadá jako o generaci starší žena.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám