Beyoncé v nové kampani.

Beyoncé v nové kampani. Profimedia.cz

Beyoncé se stala tváří známého módního řetězce. V kampani vypadá úchvatně

23. března 2013 10:14

Zpěvačka Beyoncé (36) poměrně často propůjčuje své jméno pro reklamní účely. Tentokrát se nechala zlákat nabídkou, když kývla na nabídku švédské oděvní značky H&M a stala se jejich novou tváří. Módnímu gigantu působícímu ve 43 zemích světa se tato volba jistě pořádně prodražila, ale sázka na jistotu v podobě Beyoncé se jim nepochybně vyplatí.

Soudě podle první fotografie, která spatřila světlo světa, je evidentní, že oblečení se díky sexy mamince patnáctiměsíční Blue Ivy bude prodávat samo. Beyoncé nafotila první set snímků na písčitých plážích na Bahamách. Na sobě má šortky se vzorem káro a bílou košili s nebezpečně hluboko rozepnutými knoflíky. Vlasy a nohu jí pak zdobí červený květ. Zkrátka kouzelná letní idylka, nemyslíte? 

Dagmar Plecháčová , Super.cz

Zrušit