Hlavní obsah
Článek

Soustředit se na řízení nejspíš nebude při pohledu na odvážný billboard s Kate Moss (50) nic snadného. O komplikacích v dopravě totiž informuje například britský Daily Mail, který uvádí, že se před plakátem s Kate Moss jen v kalhotkách a v nadživotní velikosti tvoří kolon aut.

Snímky do kampaně pro značku luxusní obuvi Stuart Weitzman dopadly senzačně, což se dá o spolupráci Kate Moss s Mariem Testinem říci vždy. Právě fotograf hvězd, jehož specialitou je černobílá fotka, dokázal modelku, kterou překvapivě valná část mužské populace za krásku nepovažuje, zachytit jen v černých kalhotkách a lodičkách na vysokých jehlových podpatcích opravdu svůdnou.

Jak je vidět, Kate rozhodně ještě nepatří do starého železa a sázka na ni byla trefou do černého. Britská modelka se stala tváří značky a vystřídala tak na tomto ‚postu‘ ruskou modelku Natalii Vodianovu. Ještě před ní reprezentovaly tyto boty například Chloe Moretz, Brooklyn Decker nebo Nikki Reed.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám