Hlavní obsah
Článek

Zpěvačka Marta Jandová (49) si na nedostatek práce stěžovat rozhodně nemůže. Kromě koncertování opět usedla do poroty soutěže Česko Slovensko má talent, moderuje v rádiu a nově se vrhla i do vlastní talk show MARTA. A právě nový pořad, který v úterý večer vysílá televize FTV Prima, vzbudil u některých diváků velkou kritiku.

Premiérový díl si nenechalo ujít slušných 388 tisíc diváků a spokojená s výsledkem je jak Prima, tak i Marta, i když s určitými výhradami. „Nejdůležitější je, aby byl člověk spokojený sám se sebou. I když už jsem měla jeden pořad v Německu, který jsem moderovala rok a půl, tak to není ještě disciplína, u které bych byla absolutně v klidu. Takže nervózní z toho ještě jsem,“ přiznala zpěvačka, která většinou dostává pozitivní ohlasy a z těch negativních komentářů si už těžkou hlavu nedělá.

„Nemůžu se zavděčit všem a občas se stává, že mi někdo napíše něco urážlivého. Když mi nějaký kluk napsal asi 8 nejodpornějších urážek za sebou, tak to jsem fakt nebrala vážně. To je člověk, který si léčí akorát svoje komplexy,“ svěřila Super.cz Marta.

I když má teď plnou hlavu práce, našla si čas, aby podpořila 4. ročník charitativní akce Psí den s Prahou 13. „Už máme tři psy. Ale ta jedna naše psí slečna hárá. Zrovna má ty dramatické dny, kdy by se za námi seběhli všichni psi a já bych musela utíkat. A zadruhé ji máme teprve dva měsíce a hrozně moc se bojí lidí, protože to byl týraný pes. Kdybych zase vzala ty zbylé dva, tak by z toho byla nešťastná, protože si na ně už zvykla a miluje je,“ vysvětlovala nám zpěvačka, proč své psí společníky nechala raději doma.