Hlavní obsah
Článek

Zpěvačka Monika Bagárová (29) slaví další úspěch, získala zakázku snů. Její nejnovější píseň Žít tu chvíli svým nábojem i atmosférou zaujala i jednu značku vyrábějící alko drinky, která si ji vybrala pro letní kampaň.

"Díky tomu jsem se nemusela uchylovat k žádným kompromisům či škrtům, sestavila jsem dokonalý tým a natáčení videoklipu probíhalo, jako kdybych natáčela v zahraničí. Měla jsem za sebou rozsáhlý kreativní tým, režiséra s veškerým technickým supportem, až po vizážistku, kadeřníka, stylistu a mnohé další,“ pochvaluje si Monika.

Klip se točil v Praze v atraktivních lokacích, z nichž jednou z nich byl luxusní byt s unikátním výhledem na českou metropoli, ale i hudební klub, do něhož Moniku s jejími kamarádkami odvezla luxusní limuzína.

„Na natáčení jsem pozvala i své kamarádky, aby byla atmosféra autentická, a moc jsme si to užily. Přesně tak, jak to zpívám v písničce. Je totiž jedno, zda pracujete, nebo se bavíte, vždy jde o to žít tu chvíli, a to naplno,“ dodává Monika, která v novém videoklipu zaujme nejen svým sametovým hlasem, ale i krásou. Představí se hned v několika outfitech, z nichž ten průsvitný z dílny slovenského návrháře Milana z Factory WTF nenechá žádného jejího fanouška na pochybách, že má nejen božský hlas, ale i tělo.

„Tyto šaty jsem navrhl v rámci speciální kolekce pro letošní klání krásy na Slovensku Miss 2016 a vyjdou na 900 euro. Monika si takový model může dovolit, protože má dokonalou postavu. Je snoubením krásy těla i duše. Koncept šatů dokazuje, že ačkoli je velká část těla lehce odhalena, může jejich nositelka i nadále působit decentně a jemně,“ říká Milan.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám