Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Rozhodně nemá křivky modelky. Pravdou ale je, že si Nicki Minaj (41) vybírají módní značky do svých kampaní častěji než některé profi krásky z módních mol.

Naposledy byla kontroverzní raperka představena jako jedna z tváří kampaně známé džínové značky, která si tentokrát zahrávala s nenávistí. Pravdou totiž je, že čím více nenávisti vás ze strany druhých zasáhne a přistoupíte-li k ní s ironií a nadsázkou, tím méně vám taková nenávist může ublížit.

To, že vybrali milovanou, ale i nenáviděnou provokatérku, není náhoda. Kromě výstřední hudebnice jsou součástí kampaně světově známé osobnosti jako Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In a Jonathan Bellini. Všichni sdílí důležité poselství: „Čím více nenávisti nosíš, tím méně ti na ní záleží.“

Na propagaci módní značky do Milána dorazila americká raperka osobně. Do vlajkové prodejny dorazila v přiléhavé kombinéze s duhovými vzory. Přestože tentokrát neukazovala poprsí, byla přesto nepřehlédnutelná.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám