Hlavní obsah
Článek

Při psaní o nedospělých dětech slavných rodičů je důležité se příliš nerozvášnit, zachovat si odstup a pokusit se o maximální korektnost. Horší to mají sami fotografové, kteří, zvyklí pracovat častěji s dospělými, musí náhle přepnout do zcela jiného módu. Aby nebyli rázem obviněni z lascivnosti, snaží se překlopit při práci s mladičkými modelkami své dílo do té polohy, kdy jsou raději potlačeny všechny náznaky budoucí ženskosti dotyčných.

Jako příklad vám můžeme ukázat tvorbu nyní utvářených materiálů pro kampaň na jistý parfém pro náctileté slečny. Hlavní hvězdou je tu dcera slavné topmodelky Cindy Crawford (58), po mamince dlouhonohá Kaia Gerber. Ta je ve svých šestnácti letech komerčně již velmi úspěšnou profesionálkou. Má dostatek zkušeností vypadat jako dospělá a v Paříži předvádět nejvyšší módu. Poloze šťastné puberťačky ale také umí dodat kýženou dynamiku a potřebnou věrohodnost.

I proto není modeling práce pro jakoukoliv hezkou slečnu. Aby v oboru něco opravdu vydělala, musí mít talent „být uvěřitelná“. Až tak z jejích snímků bude dýchat to, co bude u cílové zákaznické skupiny, tudíž teenagera, evokovat příjemné pocity a bude se chtít s modelkou aspoň na chvilku emocionálně ztotožnit.

Až tento časově omezený jev, odehrávající se v jeho mysli, totiž zajistí, že na moment opustí stav své pubertální apatie a udělá rodičům onu tolik známou „nekončící scénu“, nikoliv nepodobnou transu. A když konečně, paralyzováni brutálním atakem, žádanou absurdní sumu vyklopí, může si za ně milované dítko ovládané přetlakem hormonů těch pár kapek inzerovaného parfému konečně zakoupit... A hlavně to nejdůležitější: vrátit se tak zase do bezpečí své další netečnosti.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám