Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Princ Harry (39) a vévodkyně Meghan (42) ohromili nejen rozhodnutím, že se vzdají rolí v královské rodině, ale také tím, že se finančně osamostatní a budou se prakticky živit sami, bez přísunu peněz z královské pokladnice. A podle odborníků by s tím neměli mít sebemenší problém.

Pár už nyní údajně disponuje soukromým jměním, které převyšuje miliardu korun. To také nejspíš použijí na budování "nového života". Mohli by si ale přijít na mnohem víc.

Pokud by se inspirovali třeba Obamovými nebo Clintonovými, snadno si přijdou na milióny, a to například vydáním knih, řečněním na veřejnosti nebo, v případě Meghan, angažováním se v módním průmyslu.

„Jejich možnosti, jak vydělat peníze - každý zvlášť i jako pár - jsou nekonečné,“ sdělil Daily Mailu Ronn Torossian, ředitel newyorské PR firmy 5W Public Relations. „Ať už půjde o vystoupení na veřejnosti či v televizi, spolupráce se značkami, mohli by si ročně přijít na osmi- nebo devítimístné částky.“

Také uvedl, že by ho nepřekvapilo, kdyby si začali spolupráce hledat převážně v Americe, kde chtějí zčásti zakotvit. Mají tam podle něj větší potenciál k výdělkům.

I další odborníci na branding a marketing se shodli, že Harry s Meghan budou následovat příkladu Obamových a založí charitativní organizace, budou tvořit dokumenty nebo podcasty. „Streamovací služby lační po takových příležitostech,“ nechal se pro Daily Mail slyšet jeden z expertů, který nechtěl být jmenován.

Pár má navíc v šoubyznysu mnoho přátel, kteří jim jistě neodmítnou pomoci s pracovními příležitostmi. Moderátorka Oprah Winfrey například nedávno spojila s Harrym síly a vytvořili dokumentární sérii o mentálním zdraví.

Mohou si také dovolit najmout odborníky, kteří jim se vším pomohou. V září například vyšlo najevo, že si Meghan najala specialistu na styk s veřejností, který zastupoval například i Harveyho Weinsteina, aby si zlepšila veřejnou image.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám