Lucie Sieglová (34 let)
editorka Super.cz


Grafici ze Sama doma udělali úplně jinou rubriku...

Grafici ze Sama doma udělali úplně jinou rubriku... Foto: Česká televize

Sado mama! Tohle se grafikům České televize nepovedlo. Logo pořadu pro ženy získalo pikantní nádech a baví internet

Pořad Sama doma je stálicí ve vysílání České televize, na obrazovkách je od roku 1998. Za tu dobu prošlo logo několika změnami, z nichž ta poslední diváky baví nejvíc. Grafici název jinak poskládali a ze Sama doma udělali rubriku Sado mama.

Logo je vytvořené na výšku a skládá se ze dvou čtverců. Ve vrchním je slovo SAMA, ve spodním pak DOMA. Když se ale totéž logo použije na šířku, čtením po řádcích vznikne hříčka, která v kontextu cílové skupiny pořadu, ale i fotky moderátorek pobaví.

Logo na sociálních sítích vzbudilo velkou pozornost, někteří diváci rovnou navrhli i změnu dramaturgie, která by s názvem lépe korespondovala. Česká televize však nový formát neplánuje, jak vtipně uvedla v odpovědi.

50 odstínů Boženy? Tvůrci nového seriálu vyvolali sexuálními scénami pozdvižení

„Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma,“ vzkázala. 

Lucie Sieglová , Super.cz


Časová osa článků