Hlavní obsah
Článek

Pořad Sama doma je stálicí ve vysílání České televize, na obrazovkách je od roku 1998. Za tu dobu prošlo logo několika změnami, z nichž ta poslední diváky baví nejvíc. Grafici název jinak poskládali a ze Sama doma udělali rubriku Sado mama.

Logo je vytvořené na výšku a skládá se ze dvou čtverců. Ve vrchním je slovo SAMA, ve spodním pak DOMA. Když se ale totéž logo použije na šířku, čtením po řádcích vznikne hříčka, která v kontextu cílové skupiny pořadu, ale i fotky moderátorek pobaví.

Logo na sociálních sítích vzbudilo velkou pozornost, někteří diváci rovnou navrhli i změnu dramaturgie, která by s názvem lépe korespondovala. Česká televize však nový formát neplánuje, jak vtipně uvedla v odpovědi.

„Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma,“ vzkázala.

Reklama

Další články

Načítám