Hlavní obsah
Článek

Není snad známější reklamy na spodní prádlo než té z roku 1994, do níž si značka Wonderbra vybrala Evu Herzigovou (51). Česká topmodelka tehdy provokativně pózovala na billboardech v černé podprsence, která jí vykouzlila plný dekolt, a zdravila chlapce. Slogan Hello Boys přitom mohl patřit mužům stejně jako jejím ňadrům, na která shlížela.

Kdo Evu sleduje, toho nepřekvapí, že pro značky spodního prádla je atraktivní stále. I jako trojnásobná máma a 24 let po reklamě na vycpanou podprsenku. Do služeb ji před časem povolala i firma Yamamay, která sloganem Hey Girls necílí na mužskou fantazii, ale na nositelky prádla samotné. Krédem kolekce, kterou Eva fotila, je ženské sebevědomí. „Nejsou žádné limity, jak laskavá, kurážná a sebevědomá můžete být,“ vyzývá ženy značka.

Herzigová se začala modelingu věnovat v 16 letech. Její kariéra stejně jako v případě mnoha jejích krajanek jako třeba Terezy Maxové nebo Daniely Peštové odstartovala v Paříži. Na špici modelingu ji katapultovala právě Wonderbra.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám