Hlavní obsah
Článek

Na věčně nahou nebo polonahou Kim Kardashian (43) jsme si už zvykli a jeden by řekl, že fanoušky nemá čím překvapit. Opak je ale pravdou. Kdo sleduje její Instagram, vykoukl na něj její obří zadeček s flakony nového parfému v podobě broskvičky.

Zdá se, že nic není přes čáru, pokud jde o Kim Kardashian. Na svém pozadí maká ostatně šestkrát v týdnu, takže se nedivíme, že ho chce i náležitě předvést. A kdy jindy, než když potřebuje udělat reklamu sama sobě. Tři nové vůně vydala jen před pár dny a fanynky šílí.

Kim kromě vlastní kosmetické značky a parfémů má i vlastní aplikaci, stejně jako některé její sestry. Vlastními smajlíky je pověstná a její nejoblíbenější je beze sporu právě broskvička, která má zároveň představovat její pověstné pozadí. Další flakony jsou v podobě třešniček a bubliny s nápisem vibes. Všechny vůně se okamžitě staly ohromně populární. Aby také ne, když mají tu nejlepší možnou reklamu.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám