Hlavní obsah
Článek

Kim Kardashian (43) tedy opravdu nezahálí. Televizní hvězda je nejen matkou čtyř dětí, studentkou práv a majitelkou kosmetické firmy KKW, ale nyní má už i značku vlastního stahovacího prádla s příhodným názvem Kimono.

A nebyla by to Kim, aby sama sobě neudělala reklamu. Na sociálních sítích sdílela tři snímky v prádle, obklopena modelkami podobných tvarů, jaké má ona sama.

Sledujícím na Instagramu se pak svěřila, že na projektu pracovala zhruba rok a na stahovací prádlo, které bude skutečně fungovat, si myslela zhruba 15 let.

„Vždycky jsem stříhala svoje vlastní prádlo, abych si vytvořila tvar podle svého stylu. Tolikrát se mi stalo, že jsem nemohla najít prádlo, které by sedělo k mojí barvě kůže, takže jsme tohle potřebovali vyřešit,“ svěřila se.

Plné tvary, jejichž majitelkou Kim je, často potřebují podporu i v sexy outfitech, a tak opravdu není divu, že úspěšná podnikatelka s něčím takovým sama přišla.

Fanynky její nápad už teď milují a alespoň se nebudou stydět, že pod šaty nosí stahovačky. Když může Kim Kardashian, proč by ostatně nemohl kdokoli jiný.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám