Hlavní obsah
Článek

Když Demi Lovato (31) vydala loni v srpnu desku s názvem „Holly Fvck,“ billboardy s reklamou zmizely z Londýna během čtyř dní. Až teď vyšlo najevo, proč zpěvačka nesměla své album dál veřejně propagovat.

Spojování sexuality s posvátným symbolem. Přesně takhle odůvodnila Advertising Standards Authority, která v Británii spravuje reklamy, své rozhodnutí o tom, že z veřejných ploch musí být odstraněny plakáty s přebalem zpěvaččiny desky. Rada uvedla, že obdržela stížnosti týkající se vyobrazení zpěvačky v modelu připomínajícím sexuální techniku svazování, ležící na matraci ve tvaru krucifixu. Demi Lovato měla nohy položené na jednu stranu, což mělo připomínat Krista na kříži. Společně s hanlivým názvem by tak celý materiál mohl být podle rady urážkou křesťanů.

Album, které zpěvačka začala psát po dobrovolném pobytu na odvykací kúře v prosinci 2021, popisuje její náročnou cestu závislostí na alkoholu a drogách, problémy s duševním zdravím, ale také léčbu a uzdravování.

Vydavatelství Polydor Records se bránilo tím, že plakát podle něj urážlivý není. Sama zpěvačka se k incidentu nevyjádřila, raději sdílí se svými fanoušky pozitivní fotografie ze svého spokojeného života. Před týdnem například umístila na sociální síť fotky z hor, na kterých je se svým přítelem, muzikantem Jutesem, a nešetří úsměvy.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám