Hlavní obsah
Článek

V hudebním šoubyznysu se už Beyoncé (34) propracovala na samotný vrchol, teď se snaží prosadit v dalším oboru. Její kolekce sportovního oblečení se díky sexy kampani na trhu určitě neztratí.

Zpěvačka, která na koncertech kromě hlasu úročí i dokonalé křivky, je častou návštěvnicí posilovny. Nejspíš ale nebyla spokojená s nabídkou sportovních značek a rozhodla se vytvořit vlastní řadu dámského fitness oblečení.

Beyoncé chce k aktivnímu životnímu stylu přimět i své fanynky. Vlastní kolekce Ivy Park, odkazující na její čtyřletou dceru Blue Ivy, spojuje nejmodernější technologie s nápaditým designem a zpěvačka ji vyzkoušela na vlastním těle.

„Park mi dodává sílu. Park mě učinil tím, kým jsem. A kde je váš park?“ říká Beyoncé ve videospotu, kde vystavuje své vysportované tělíčko a láká ke koupi sportovních podprsenek, legín a dalších nezbytných doplňků pro aktivní ženy.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám