Hlavní obsah
Článek

Šéfkuchař a zpěvák Přemek Forejt (37) pořádně rozdmýchal vody českého internetu. Začal spolupracovat se světoznámým fastfoodovým řetězcem a jejich kampaň v podobě písně a klipu, v němž Přemek hraje na suroviny jako sýr nebo okurka, budí velké vášně. Nutno podotknout, že někteří fanoušci se toho nebáli a ostře se do Forejta pustili.

„Poslední dobou mě nepřestává udivovat, co všechno je člověk ochotný udělat pro peníze. Nejtrapnější věc, kterou jsem kdy viděla,“ zní jeden z mnoha komentářů.

Šéfkuchař, který na jednu stranu propaguje rychlé občerstvení, na druhou v luxusní restauraci nabízí zážitkovou gastronomii, se ale nenechal rozhodit a na některé komentáře, pozitivní i negativní, odpověděl.

„Někomu se líbí, někomu ne. Tak je to na světě zařízeno, že máme všichni odlišný vkus, a to je fajn,“ reagoval Forejt.

Toho někteří lidé dokonce označili za „tragéda“, Forejt ovšem zachoval dekorum a nenechal se nepříjemnými slovy vytočit. Jak sám říká, cílem bylo lidi pobavit, zároveň se ale nebrání konstruktivní kritice.

„Já si cením vašeho názoru, když je slušně napsán. Každému se líbí něco jiného a všichni na to máme právo,“ uvedl a dodal: „Jsem rád, když má třeba i mým přičiněním někdo lepší náladu, den.“

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám