Hlavní obsah
Článek

Od doby, kdy dánská modelka Helena Christensen (42) byla spolu se Stephanií Seymour prvním andílkem značky Victoria’s Secret, uběhlo již 16 let. Jak je známo, tento prestižní kontrakt získávají jen modelky s těmi nejdokonalejšími tvary a rázem platí za jedny z nejlépe placených modelek světa. Přestože Christensen má čtyřicítku za sebou, i dnes by se s klidem mohla postavit vedle dívek brázdících módní mola, které jsou o polovinu mladší. Okouzlující Dánka určitě i proto získala další skvělý kšeft. Stala se tváří německé značky Triumph se 125letou tradicí a v luxusním spodním prádle teď visí na billboardech v několika světových metropolích.

Christensen předvádí kolekci nazvanou Triumph Essence a na billboardech se ukazuje ve třech různých variacích prádla pro jaro/léto 2012.

„Pro mě je nezbytné, aby bylo spodní prádlo vnímáno z ženské perspektivy. Všechno je to o tom, aby se ženy v těchto modelech cítily dobře, a tyto sofistikované střihy to rozhodně zařídí,“ prozradila stále okouzlující Helena.

Související témata:
Triumph

Reklama

Další články

Načítám