Hlavní obsah
Článek

Marilyn Monroe (†36) nepřestává být ikonou ani šedesát let od svého předčasného skonu. Její půvaby dodnes fascinují muže i ženy a podobně jako v mužském podání Elvis Presley nebo Michael Jackson je i dnes továrnou na peníze. Právě k příležitosti výročí jejího úmrtí se rozhodl magazín CR Fashion Book China Marilyn otisknout v několika verzích na svých obálkách, a to v novodobém pojetí...

Zmiňovaný magazín spojil své síly s platformou Amethyst, aby 'reinkarnoval' hollywoodskou hvězdu do současné podoby. Marilyn je na nich pomocí technologie CGI vyobrazena jako modelka dnešní doby v oblečení moderních značek jako Miu Miu, Fendi, Balmain, Balenciaga či Thom Browne. Výsledné obálky čtyř publikací působí velmi realisticky a digitálně vyhotovená Marilyn se na nich objeví celkem v osmi verzích. Za celým nápadem stojí zakladatelka a kreativní ředitelka CR Fashion Book Carine Roitfeld.

Její počin ovšem rozdělil fanoušky na dva tábory, jedni jsou ohromeni realistickým vypodobněním filmové legendy, druzí to vnímají jako zneužívání hereččina odkazu.

„Množství obsahu využívajícího její tvář v poslední době mi nepřipadá jako pocta, ale využívání člověka, který to nemůže dovolit nebo zakázat, pouze k prodeji časopisů a zboží. Tohle je špatně,“ míní jedna z uživatelek na Twitteru.

Další se pak přidává: „Hlavní věc, kterou chtěla, bylo to, aby nebyla vykořisťována a místo toho lidé dělají pravý opak. Ostuda.“

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám