Hlavní obsah
Článek

Po víkendovém úmrtí Whitney Houston (†48) vyplakali její fanoušci mnoho potoků slz, našli se ale i tací, kteří jásali. Vydavatel jejích desek se rozhodl, že na její smrti bezcitně vydělá. Jen pár hodin po úmrtí Whitney se totiž v britských on-line obchodech s hudbou iTunes a Amazon na pokyn jejího labelu cena dvou alb zvedla z pěti liber na osm.

Ke zdražení desek Ultimate Collection a Greatest Hits o šedesát procent došlo v neděli ve čtyři hodiny ráno, tedy pár hodin poté, co se o její smrti dozvěděla veřejnost. Na internetu tento krok vyvolal obří vlnu odsouzení a fandové zesnulé zpěvačky dávali Sony Music hromadně najevo svou nevoli. Firma Apple, která vlastní obchod iTunes, proto sama zareagovala a cenu opět stáhla. Podle zdroje ze Sony Music, vydavatele Whitney Houston, prý po smrti zpěvačky obchodníci kontrolovali ceny jejích desek, a zjistili, že u obou cédéček byla uvedená nepochopitelně nízká částka, proto ji opravili. Tomuto argumentu však lze jen těžko věřit.

Společnost se již rozlíceným zákazníkům omluvila a cenu upravila už i na Amazonu. Ale incident možná Whitney Houston připravil o vítězství v oficiálním britském žebříčku. Ve středu bylo její album Greatest Hits až na sedmé pozici, několik jejích hitů se také vrátilo do čtyřicítky nejhranějších songů Velké Británie.

Související témata:
iTunes

Reklama

Další články

Načítám