Hlavní obsah
Článek

Mimořádně nadaná muzikantka Tereza Balonová, která 25. března vydala své debutové album Půlnoc, zaznamenala další velký krok ve své kariéře. Stala se novou českou tváří Spotify kampaně EQUAL a objevila se na slavném billboardu na Times Square v New Yorku. Pro 21letou vysokoškolačku je to obrovský úspěch a velká pocta.

„Když jsem se dozvěděla, že mne Spotify vybralo jako tvář kampaně a moje fotka bude na Times Square, byla jsem upřímně v šoku. Je to pro mě velká čest zařadit se vedle Ewy Farne nebo Lenny. Mám upřímnou radost, že moje písničky oslovují posluchače, a nemůžu se dočkat letní koncertní sezony. Čekají mě vystoupení po celé republice, ale nejbližší je křest desky v Praze, 30. května zahraju v Café v lese. Na to se vážně těším! Hraní pro lidi je pro mne největší odměna,“ říká Balonová.

Její debutové album Půlnoc přináší osobitý mix ryzího písničkářského přístupu a barvitého současného popu. Nabízí silné popové melodie, folkové texty i hudební momenty, které hranice mezi žánry stírají.

Globální kampaň EQUAL je od společnosti Spotify má za cíl propagovat a zviditelnit umělkyně z celého světa, a podpořit je tak v jejich tvorbě. Tereza Balonová je další českou hudebnicí, která dostala příležitost představit svoji tvorbu ve stejnojmenném mezinárodním playlistu. Ten má téměř 900 tisíc sledujících a pro hudebnice jde o mimořádnou zkušenost.

Tereza Balonová: Jsem
Související témata:

Reklama

Další články

Načítám