Hlavní obsah
Článek

Oscarová herečka Rachel Weisz a kosmetický gigant L'Oréal mají útrum. Reklama na omlazující krém Revitalift Repair 10, jejíž tváří se stala právě okouzlující Weisz je prý přehnaně vyumělkovaná. Pleť jednačtyřicetileté herečky takto dokonale hladce prý ve skutečnosti nevypadá.  Úřad pro reklamní standardy (ASA) rozhodl, že se jedná o klamavou reklamu, a proto ji zakázal.

Okouzlující herečka, jež je od minulého roku manželkou představitele Jamese Bonda Daniela Craiga a L'Oreal, byli nařčeni, že fotografie byly digitálně vylepšené a od reálné podoby Weisz se značně liší. Toto rozhodnutí však uvítala například politička Jo Swinson, která bojuje proti používání extrémních úprav fotografií v kosmetickém průmyslu k reklamním účelům.

Britská herečka však není jedinou kráskou, kterou podobný zákaz potkal. V roce 2009 byla podobným způsobem zavržena propagace na omlazující produkty značky Olay s dřívější supermodelkou Twiggy. Minulý rok neprošly reklamy na kosmetické přípravky, jejichž tvářemi se staly Christy Turlington a Julia Roberts.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám