Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Gigi (28) a Bella Hadidovy (27) šly donaha. Svlékly se pro rájem inspirovanou kampaň značky Versace, kterou promují kabelku Mini Medusa v hodnotě necelých 45 tisíc.

Slavné sestry zapózovaly v rouše Evině, s biblickým jablkem a hadem, prsa jim zakrývaly vlasy a intimní partie právě luxusní módní doplňky.

Modelky tak předvedly své výstavní figury. Starší Gigi se před dvěma lety stala maminkou dcery Khai, těhotenství nicméně na jejím těle nezanechalo žádné stopy.

Kampaň má velmi dobré ohlasy a Donatella Versace je na ni právem pyšná. „Rodina je klíčem ke všemu, co dělám, proto miluji Bellu a Gigi. Jsou ztělesněním sesterské síly a předávají ji zákaznicím,“ promluvila o kampani pro Daily Mail.

Gigi a Bella se tento týden blýskly také na přehlídce Michaela Korse. Obě patří k nejlépe placeným a nejžádanějším modelkám vůbec. Jeden by tak řekl, že jim úspěch a sláva stouply do hlavy. Možná byste se ale divili.

„Netrávím moc času před zrcadlem. Ráno se vysprchuji, vyčistím si zuby, a to je všechno. Když už, tak zírám z okna,“ přiznala Gigi před časem s tím, že marnivost rozhodně nemá v povaze.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám