Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Stephanie Matto, která je původem z Česka, ale od sedmi let žije v USA, se zviditelnila v reality show 90 dní do svatby. Nedávno se navíc pustila do velmi neobvyklé formy podnikání.

Prodává své prdy, po kterých je překvapivě obrovská poptávka. A jakkoliv se to zdá neuvěřitelné, Stephanie vydělává balíky peněz.

Matto má slušnou fanouškovskou základnu, na Instagramu ji sleduje už 260 tisíc lidí. Ostatně i pšouky prodává online. Své plyny uzamyká ve sklenicích a poštou posílá zákazníkům.

Aby měla co prodávat, jí hodně fazolí a vajec v kombinaci s jogurty a proteinovými koktejly. Tím také docílí patřičně štiplavého zápachu, jak uvedla na Tik Toku, kde se o byznysu rozmluvila podrobněji.

A jak na tento druh podnikání vůbec přišla? „V průběhu let mě kontaktovali muži i ženy, kteří si žádali moje použité spodní prádlo, chlupy nebo vodu, ve které jsem se myla. Napadlo mě, že vyplním díru na trhu a prdy mi zároveň přišly jako vtipné a originální,“ nechala se slyšet.

A rozhodně nešlápla vedle. Stephanie přiznává, že je o její produkty takový zájem, že jen tak tak zvládá uspokojit poptávku. Údajně si přijde až na milion týdně, což je skutečně obdivuhodné. Nezbývá než mladé podnikatelce držet palce, ať jí nadšení vydrží. Konkurence v tomto oboru zatím nejspíš není velká.

Reklama

Další články

Načítám