Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Světové značce Chanel se dostává nechtěné negativní pozornosti na sociálních sítích. Influencerka Elise Harmon si totiž koupila jejich adventní kalendář a ukázala, co přesně se v něm nachází. Byla naprosto v šoku.

Adventní kalendář Chanel stojí na 815 dolarů, což v přepočtu vychází na 18,5 tisíce korun. Za tu cenu by člověk čekal samé zajímavé malé dárečky, ale to, co v něm Elise našla, ji opravdu až rozesmálo.

O obsah se podělila se svými sledujícími na TikToku a její video se ihned začalo šířit. Jako jedno z prvních v krabičce s číslem pět (tím kalendář začíná, podle influencerky je to nejspíš odkaz na jejich ikonický parfém Chanel No.5) našla nálepky. „To musí být vtip, nálepky? Opravdu nálepky?“ smála se u vybalování Harmon. Pokračovala tedy dále a našla sádrové těžítko ve tvaru parfému, náramek s logem značky z plastu, další nálepky, a dokonce i protiprachový pytlíček na drobnosti.

V kalendáři se samozřejmě nacházelo i pár hodnotnějších kousků jako rtěnka nebo krém na ruce i parfém, ale mezi dalšími dárky byly vzorečky kosmetiky, malá obrázková knížka či přívěsky na klíče a magnet na lednici.

„Chanel mě právě zablokoval,“ uvedla poté v jednom z videí po rozbalování Elise. Značce se nejspíš vesměs výsměšná recenze, kterou v prvním videu vidělo přes 14 milionů lidí, nelíbila a ke kauze se už dál nevyjádřila, i když vzbudila zájem i ve světových médiích.

Pod videi se objevovaly jak údivné komentáře typu: „Chanel jednoduše potřeboval vyklidit sklady,“ tak se našly i takové, které se zastávaly značky, že na webu bylo na snímku vidět, co se v kalendáři nachází. Obrázek si udělejte sami, většina komentujících se shoduje na tom, že je to od značky výsměch.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám