Hlavní obsah
Článek

Rumer Willis (32) v poslední době hojně promovala kampaň pro značku spodního prádla. Pracovala na ní několik měsíců a na výsledek byla právem pyšná. Některým se ale její fotky v prádle nelíbily a Rumer je musela na sociálních sítích obhajovat.

Kampaň Body Talk značky CUUP je přitom o podpoře žen a posílení jejich sebevědomí. „Když mě oslovili, velmi mě nadchlo, že jsem našla někoho, kdo sdílí moje přesvědčení a moji touhu podporovat rozdílnost žen a jejich postav,“ nechala se slyšet Rumer, která byla z focení v prádle trochu nervózní.

Léta totiž sama bojovala s nízkým sebevědomím. „Jako náctileté mi zničili sebevědomí bloggeři a hateři. Od té doby usilovně pracuji na tom, abych se měla ráda, měla ráda své tělo, svou tvář. Abych si nepřipouštěla komentáře ostatních. I tohle je pro mě forma léčení,“ doplnila.

„Rozesmutnilo mě, že tolik lidí nepochopilo pointu kampaně. Není to o sexu ani o získání pozornosti. Nemám čas ani energii přemýšlet nad takovými sra*kami,“ vzkázala kritikům.

Těm se nelíbilo hlavně, že Rumer promuje sebelásku nahotou.

„Přijmout se nespočívá v pózování v prádle nebo v lajkách na Instagramu. Oceňuji tvou snahu, ale tohle je mimo. Jako ženy se nepotřebujeme ukazovat, abychom zaujaly. Naše těla jsou posvátná a měla by zůstat v soukromí. Jsou jiné cesty, jak léčit komplexy než pózovat polonahá na sociální síti. Stačí použít mozek,“ napsala jedna rozhorlená fanynka.

„Sebeláska a pozitivní vnímání sebe sama je věc, kterou vidí každý jinak. Každý máme svou vlastní, individuální cestu. Pro někoho zvenčí může být snadné mě soudit, ale nemáš ponětí o tom, čím jsem si prošla a jak mi něco takového pomáhá. Přijímám tvůj názor nebo že se ti to nelíbí, ale žádám, abys respektovala mou vlastní cestu a laskavě nechala svých soudů. Přeji vše dobré,“ vzkázala dotyčné Rumer.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám