Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Široká veřejnost ho nyní zná hlavně jako kuchaře. Pavel Berky se totiž proslavil v poslední řadě kuchařské show MasterChef.

Ti zasvěcenější ale vědí, že uhrančivý sympaťák je hlavní profesí módní návrhář. Nyní se dokonce stává kreativním ředitelem značky E.daniely. Tu opouští po téměř třiceti letech její zakladatelky Daniela Flejšarová a Eva Janoušková. „Dostal jsem tip, že E.daniely hledá náhradu za svůj kreativní tým. Nějak jsme si padli do oka. Byl jsem rád, že tato značka dává možnost mladým designérům pracovat v dlouhodobě úspěšné značce, která na trhu působí tolik let,“ svěřil se na přehlídce pořádané na piazzettě Národního divadla Pavel.

Pavlovou motivací je snížit věkový průměr zákaznic, mezi které patří herečka Chantal Poullain či bývalá politička Petra Buzková. „Mojí prioritou je omladit značku. Stálým zákaznicím budeme chtít dodat třešničku na dortu a zároveň budeme chtít oslovit mladé ženy, které mají jiné potřeby.

Ve světě je běžné, že zavedení návrháři, kteří dali značce své jméno, předávají žezlo mladé generaci. Ptali jsme se Pavla, jestli se cítí jako česká verze Balenciagy. „Až tak razantně jako u Balenciagy to nemáme v plánu, ale nějaký posun tam bude,“ říká Pavel Berky.

Reklama

Další články

Načítám