Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Návrháři šili místo oblečení roušky, které se stávají nedílnou součástí šatníku, světové módní domy začaly místo luxusních produktů vyrábět dezinfekční gely, týdny módy ve světových metropolích nahradily virtuální prezentace. Svět módy se radikálně mění, ale ne všichni tvůrci těmto otřesům podléhají.

Objevil se dost zvláštní trend, kdy módní tvůrci ve světě vytváří pouze virtuální návrhy modelů, které si sice můžete koupit, ale nikdy je nebudete mít šanci obléknout.

Jak se k tomu staví návrhářka Zuzana Kubíčková, která je naopak pověstná svým osobním přístupem v tvorbě a smyslem pro detail?

„Pro mě je to hezká alternativa. Já jsem v tom nostalgická a mám ráda klasiku. High-tech technologie jsou jen doplňkem, ale pro mě je fyzická přítomnost, možnost vybrat si barvu, nebo materiál, nenahraditelná. Vzhledem k tomu, že je náš trh malý a všechno probíhá na osobní bázi, tak věřím, že osobní kontakt bude nadále nenahraditelný,“ věří.

To, že nedošlo k jarní edici Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, se projevilo na způsobu prezentace aktuální kolekce. „Jelikož zákaznice neuvidí naše modely v pohybu, tak to aspoň nahrazujeme videi, fotkami a prezentací v ateliéru,“ dodala návrhářka Zuzana Kubíčková.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám