Vévodkyně Meghan

Vévodkyně Meghan Profimedia.cz

Vévodkyně Meghan první kolo u soudu s bulvárem prohrála

Vévodkyně ze Sussexu (38) zažalovala bulvární list Mail on Sunday a část žaloby jí nyní byla zamítnuta londýnským vrchním soudem.

Soud tak rozhodl, že nedělník svými články soukromí manželky prince Harryho (35) nenarušil. Mail on Sunday zveřejnil úryvky z jejího soukromého a ručně psaného dopisu otci Thomasovi Markelovi, se kterým nemá dobré vztahy.

Celá žaloba, kterou podala, se podle NBC News týká pěti článků z roku 2019. Dva z nich vyšly v nedělníku a tři na webovém portále. Médiu ovšem dopis předal sám otec Meghan.

List měl mezi ní a jejím otcem měl prý za účel vyvolat mezi nimi konflikt a podle jejích slov proti ní vede kampaň a jeho redaktoři jednali se špatnými úmysly. Zároveň je žaluje za porušení soukromí a autorských práv.

Termín hlavního líčení, které by mělo rozhodnout, zda bylo zveřejnění obsahu dopisu ve veřejném zájmu, zatím není znám. Na něm by se ovšem Meghan se svým otcem mohla po dlouhé době vidět tváří v tvář. 

Kristina Vodičková , Super.cz


Časová osa článků