Weleda ve své první mezinárodní kampani probouzí uhasínající spojení člověka s přírodou

Značka přírodní kosmetiky Weleda se ve své mezinárodní kampani nesoucí název „I VY JSTE PŘÍRODA“, kterou spustila v září 2019, soustředí na oživení vztahu člověka s přírodou. Reaguje tak na výsledky výzkumů, podle kterých trávíme 80 – 90 % našeho času obklopeni moderními technologiemi a poukazuje na fakt, že lidé mají s přírodou společného víc, než si vlastně uvědomují.

Foto: Weleda.cz

Hodnoty, které Weleda dlouhodobě vyznává, snad nikdy nebyly víc aktuální. Kampaní „I VY JSTE PŘÍRODA“ chce značka svým zákazníkům pomoci si jejich vztah s přírodou uvědomit, aby ho pak mohli sami obnovit. Poukazuje na fakt, že lidé jsou v přírodě zakořeněni jako stromy v lesích a sdílí s ní hned několik vlastností, jako je například citlivost na světlo, schopnost dýchat nebo čich.

FOTO: Weleda.cz

Weleda již dlouho ukazuje cestu druhým, ať už jde o biodynamické pěstování či nastavení standardů pro etické udržitelné obchodování. Zároveň produkuje kvalitní a oblíbené produkty, jež prošly testem času a pomáhají zákazníkům po celém světě cítit se a vypadat skvěle. Prostřednictvím moderní podoby kampaně Weleda dokazuje, že i téměř po sto letech svého fungování dokáže spojit své dlouhodobé hodnoty s duchem doby.

FOTO: Weleda.cz

Kampaň „I VY JSTE PŘÍRODA“ vznikla za pomoci mezinárodní kreativní agentury Select Life (Hamburg, Německo) a We Love Art Buying (Stuttgart, Německo) a zasáhne různé typy médií. V televizi budou k vidění živé vstupy z kamenné prodejny Weleda s přední českou vizážistkou Hristinou Georgievskou, a to v pořadu Snídaně s Novou, na ČT1 pak poběží sponzorský vzkaz v rámci pořadů Počasí a Sama doma. Reklamní spot najde své místo i v rádiu, konkrétně na Evropě 2 v ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým a na Radiu 1.

FOTO: Weleda.cz

V online prostoru se bude kampaň vyskytovat nejen na sociálních sítích, ale také v podobě edukativních článků, videí a bannerů na Seznamu a Googlu. Digitální obsah bude zaměřen na zákazníka a půjde sdílet. Ke slovu se dostanou také zbrusu nové webové stránky Weleda. V rámci outdoor médií se značka rozhodla pro reklamu v podobě polepů tramvají a propagačních plakátů uvnitř prostředků hromadné dopravy. Chybět nebude ani printová inzerce napříč celým spektrem titulů lifestylového charakteru. Ke konci roku se chystá spuštění kampaně i na Slovensku. Více informací najdete na stránkách www.weleda.cz a Annual and Sustainability Report. 


Časová osa článků