Hlavní obsah
Článek

Obočí je nejvýraznější částí jejího obličeje, přehlédnout ho je zcela nemožné. Dvaadvacetiletá modelka Sophia Hadjipanteli si na něm zakládá, ne všichni ale její vzhled a volbu respektují. Online šikana jde v jejím případě dokonce tak daleko, že jí lidé vyhrožují smrtí.

„Dostávám spoustu výhrůžek smrtí. Snažím se nečíst negativní komentáře. Ale je docela smůla, že když si chci přečíst ty hezké, musím se probrat všemi. Ale stojí to za to,“ říká modelka.

Své obočí si, jak přiznala, dobarvuje. „Mám přirozeně docela tmavé obočí, ale až tak tmavé ne,“ svěřila s tím, že její výrazný vzhled je dílem náhody, respektive nehody z roku 2014. Skončit s úplně černým obočím tehdy nechtěla. Ale povedlo se a ona už si výsledek ponechala.

Vyplatilo se. Originalita se totiž v posledních letech v modelingu velmi cení a Sophia díky svému výraznému vzhledu dostala prostor mj. v italské Vogue nebo v kampani Rihanniny značky Savage x Fenti.

Hadjipanteli na Instagramu, kde ji aktuálně sleduje téměř 400 tisíc lidí, používá hashtag #unibrowmovement (hnutí za srostlé obočí), který si vymyslela a jímž se snaží zpopularizovat přirozeně husté obočí.

„Chci, aby se na mě lidé podívali, na moje srostlé obočí - na které bývá nahlíženo jako na něco divného, něco, co by se mělo odstranit -, a aby si o mně i tak řekli, že jsem hezká, i s touhle podle mnohých „nevzhlednou“ věcí,“ uvedla v jednom z rozhovorů.

Reklama

Další články

Načítám