Slyšeli jste o Santiagově dietě?

Santiagova dieta je jedna z nejúčinnějších diet, jejímž cílem je snížit váhu na optimum a dlouhodobě ji udržet. Kromě toho, že při této dietě zhubnete, naučíte se také pravidelně jíst, starat se o své tělo a celkově zlepšíte zdraví vašeho organismu.
Omezení sacharidů a navýšení bílkovin

Omezení sacharidů a navýšení bílkovin

Santiagova dieta spočívá v tom, že omezíte příjem sacharidů a zároveň navýšíte příjem bílkovin, vitamínů, minerálů a vody. Váš jídelníček bude převážně zaměřen na lehká, málo tučná jídla, jako je zelenina, ovoce, luštěniny apod. Tato dieta je založena na zcela unikátním přístupu. Nebudete se omezovat a hlavně nebudete škodit svému tělu nadměrnou konzumací masa. Na příjem živočišných bílkovin je zaměřena většina diet. Sice rychle hubnete, ale trávení živočišných bílkovin je náročné a zbytečně vaše tělo zatěžuje. Při této dietě se konzumují plnohodnotné bílkoviny, ale z rostlinných zdrojů. Ukážeme vám jak hubnout zdravě a efektivně.

Ketóza a ketolátky

Ketóza a ketolátky

Santiagova dieta se skládá ze tří fází. V první fázi nám jde hlavně o hubnutí. Proto v první fázi omezujeme sacharidy. Ty jsou hlavním zdrojem energie pro naše tělo, a když jejich příjem omezíme, tělo hledá energii v jiných zdrojích a začne spalovat zásoby uložené v tucích. Díky vysokému příjmu bílkovin v jídelníčku vaše tělo nebude spalovat živiny ze svalů. Což znamená, že zmizí jen tuk a svaly zůstanou. Během Santiagovi diety ve vašem těle dochází také k takzvané ketóze. Je to pozitivní jev, protože díky rychlému spalování tuků v těle se vytváří tzv. ketolátky, které potlačují chuť k jídlu. Proto při této dietě nemáte hlad a tudíž nejste podráždění a zesláblí. Právě naopak, máte dostatek energie na všechno.

Cílem celého programu je postupně zhubnout a zároveň se naučit jíst zdravě

Cílem celého programu je postupně zhubnout a zároveň se naučit jíst zdravě

První fáze se drží 2 týdny, během kterých musíte dodržovat jídelníček a vyvarovat se všech potravin, které by vaše snažení mohli zhatit. Druhá fáze trvá 2 až 8 týdnů dokud člověk nedocílí své vysněné váhy. Stále hubneme, ale postupně do jídelníčku zařazujeme potraviny, které jsme v první fázi musely vynechat. Třetí fáze je udržovací a trvá 4 týdny. V této fázi máme vysněnou váhu a pomocí správného jídelníčku a dodržování pár zásad ji už jen udržujeme a nemusíme už níkdy hubnout. Cílem celého programu je postupně zhubnout a zároveň se naučit jíst zdravě. Proto je tak snadné vysněnou váhu udržet. Dietní plán a všechny možnosti najdete na naších stránkách www.fit-day.cz


Časová osa článků