Hlavní obsah
Článek

Značky většinou pro své kampaně vybírají modelky zvučných jmen, známé herečky, v poslední době i hvězdy sociálních sítí nebo potomky slavných. Cíl je jasný, oslovit co nejvíce lidí a zákazníků. A celebrity napříč branžemi zkrátka táhnou. I francouzský módní dům Balmain vsadil na známou tvář, k níž připojil dvě zcela nové.

Vtip je v tom, že Margot, Shudu a Zhi, které propagují nejnovější módu, nejsou skutečné, jde o digitální modelky.

Avizovanou „známou tváří“ je Shudu, jež má na Instagramu 144 tisíc followerů, kteří si mohou v jejím profilu přečíst, že jde o „první digitální supermodelku na světě“. Vytvořil ji vizuální umělec a fotograf Cameron-James Wilson. Zbývající dvě byly vytvořeny ve spolupráci módního návrháře a kreativního ředitele zmíněného domu Oliviera Rousteinga se studiem CGI artists.

Modelky mají zrcadlit krásu, rockový styl a sebevědomí.

Názory na kreativní počin značky se různí. Jedni tleskají technologickým možnostem a kreativitě, jiní zastávají mínění, že skutečné lidi to nenahradí.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám