Hlavní obsah
Komerční článek
Článek

Máte svoji oblíbenou oplatku a chtěli byste ovlivnit, jakou novou příchuť by měla mít? Přesně tohle udělali fanoušci kulaté oplatky Fidorka, ačkoli o tom dopředu ani nevěděli.

Souboj příchutí

Více

Komerční sdělení

Fidorka spadající pod zastřešující značku Opavia v minulém roce vyhlásila „souboj příchutí“. Její fanoušci měli v internetovém hlasování rozhodnout o tom, která ze základních pěti příchutí Fidorky je nejlepší. Zvítězila Mléčná s kokosem (modrá), následována Bílou s čokoládovou náplní (žlutá) a na třetím místě se umístila Mléčná s oříškovou náplní (zelená).

Limitka se zamilovaným jménem

Více

Komerční sdělení

Hlasování bylo v prosinci ukončeno a vypadalo to, že se kolem něj nic dalšího dít nebude. O to překvapivější zpráva přichází nyní z firmy Mondelēz International, která oblíbené oplatky vyrábí: „Rozhodli jsme se, že dáme na naše fanoušky a na trh uvedeme novou variantu složenou z příchutí třech nejoblíbenějších Fidorek,“ uvedla manažerka značky. „A protože jde o limitovanou edici vytvořenou z nejmilejších příchutí našich fanoušků, zvolili jsme jméno s tématem lásky: Fidorka Amorka.“

Ochutnejte Amorku zdarma

Více

Komerční sdělení

Vývoj nové „zamilované“ Fidorky nebyl jednoduchý. Milovníci kulatých oplatek se mají už brzy přesvědčit, jak se výsledek povedl. Prvních 1000 zájemců může navíc Amorku ochutnat zdarma. Na stránce vykutalenarostarna.cz se dozvíte, jak ji budete moci získat.

Další články

Načítám