Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Vánoce jsou, viděno pohledem komerce, již ne za dveřmi, ale doslova v nich. A poznat je to i na Instagramu mnoha hvězd, které jsou aktuálně tvářemi nějaké té reklamní kampaně.

Jednu takovou na nový produkt vlastní značky rozjela i v USA televizní hvězda č.1, vnadná Kim Kardashian (43). Ta platí doslova za ikonu moderního make-upu a se 104 milióny sledujících by musela být zcela šílená, aby Instagram pro propagaci své vlastní kosmetické řady nevyužívala.

I kdyby Kim tolik neoplývala svým půvabem, ještě by nebylo tak zle. Úspěšně prodávat kosmetiku by asi mohla dál, protože má velmi blízko k aktuálně nejlépe placené modelce světa, Kendall Jenner (28). Ta by jistě mohla naskočit na místo Kim jako tvář kampaně a ještě by jí z protekce udělala cenu. Ty dvě jsou totiž sestry.

Dva aktuální příspěvky předvánoční kampaně Kiminy značky KKWBeauty můžete vidět i v naší galerii.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám