Hlavní obsah
Josef Koukolíček
Článek

Finalista poslední SuperStar Michal Šeps slaví úspěchy na všech frontách. A už si díky tomu namastil pořádně kapsu. V současné době totiž vystupuje v reklamách třech velkých společností. Honorář za každou z nich se podle odborníků počítá minimálně ve stovkách tisíců korun.

„Michal vystupuje v reklamě jednoho mobilního operátora, dále je v reklamě velké cestovní kanceláře a vybral si ho jako svou tvář pro mladé i jeden z největších tuzemských bankovních domů,“ vypočítává David Tkáč ze společnosti TataZone, která Šepse manažersky zastupuje.

Známý milovník marihuany tak sklízí úspěchy hlavně díky své zábavné a velmi výrazné image milovníka pohody a reggae. „Michal ale není jen reklamní tváří, lidi si ho velmi oblíbili i na jeho živých koncertech, kterých má až do konce roku nasmlouvaných několik desítek. Většinou nám po jeho vystoupeních chodí spokojené reakce od pořadatelů, že něco takového ještě nikdy neviděli,“ směje se Tkáč.

Zjevně spokojený je i samotný Šeps. „Díky té soutěži jsem potkal Alžbětku, se kterou se pořád milujeme a můžu vystupovat a uživit se s tím. Teď připravuju singl, tak snad se bude dařit i jemu,“ říká mladý rastaman. Tomu ovšem možná brzo přibude konkurence. TataZone totiž bude zastupovat pro Českou republiku všechny účastníku právě probíhající show Česko a Slovensko má talent. „Uzavřeli jsme exkluzivní smlouvu se společností Starhouse Media na zastupování všech soutěžících z Talentu pro Českou republiku. Myslíme si, že letošní ročník má výrazně větší úroveň, než ten minulý, takže očekáváme, že bude o tyto talenty pořádný zájem,“ potvrzuje informace Tkáč.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám